1.hét / 7.nap

 2011.01.09. 22:24

58,7kg. Mit is mondhatnék, még szerencsés volt ez így reggel. Mostanra már attól félek, mi lesz holnap a mérleg.

A mai nap volt a kísértések csúcsa, hiszen ma ültük meg a születésnapot a Nagymamánál, aki ugye jól főz, nagyon is kiadós hozzávalókkal. Már attól zavarban vagyok, hogy le kell írnom, mi mindent ettem.

Reggel elcsábított egy túrós batyu

Ebéd - hajaj - egy csapott tányér húsleves, természetesen tésztával, egy kis tányéron (értsd a szokásos adagom felezve) sajtos-tejszínes husi főtt rizs és barack körettel, majd egy fél szelet brazil diótorta. Igen, próbáltam a lehetőségekhez képest uralkodni magamon.

Vacsora: 1 db mandulás-fahéjas muffin.

Azt hiszem, ma akkor sem teljesítettem a minimum folyadékbevitelt, ha beleszámolom a levest. Ami a mozgást illeti, azt leredukáltam egy kutyasétáltatásra, mert azért a hétvége mégiscsak a punnyadásé, főleg, ha ilyen mozgalmas hetet zár.

Holnaptól új hét, új szabályok! Kíváncsi vagyok, honnan kezdem újra a kúrát.

A bejegyzés trackback címe:

https://parasztdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr492574472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása