1.hét / 5.nap

 2011.01.07. 22:08

58,1kg! Bíró Ica ismét győzött a falatok súlya felett.

Ma reggel valahogy ráuntam a kolbászos szendvics ismételgetésére, még akkor is, ha ízlik. Módosítottam kicsit a napi menü összeállításán, de hű maradtam a parasztos elképzeléshez.

Reggeli: egy tegnapról maradt magos zsemle szokásos gazdag kolbászos, sajtos, paprikás díszítéssel

Ebéd: egy gombóc töltöttkáposzta tejföllel és egy szelet kenyérrel

Vacsora: tejbegríz kakaóval meghintve meggylekvárral pöttyözve

Ma étkezéseken kívül nem ettem semmi nasit! Persze többek között azért, mert nem volt nálam semmi ilyesmi. Viszont hazafelé boltba mentem és ott is, aztán otthon is megálltam a próbát, szóval jó teljesítmény... csak nagyon nehéz.

Folyadékból ma nem sikerült meginnom mind a másfél liter bodzás vizet, csak egy liter sikerült a kávé mellé. Mondhatnám, hogy mentségemre legyen, ma sűrű munkanap volt, de ez nem mentség.

És most jön a neheze. Hétvége lesz, ami fokozott kísértéseket jelent. Főleg, hogy szülinap is lesz a családban, amely különleges események különlegesen nehézzé teszik a kísértések legyőzését. Meglátjuk, hogy sikerül eltökélten fogyókúrázónak maradnom, vagy hétfőn kezdhetem elölről az egészet.

A bejegyzés trackback címe:

https://parasztdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr612568495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása