1.hét / 6.nap

 2011.01.08. 23:05

58,5kg. Úgy látszik, Bíró Ica nélkül nem megy. És a hétköznapok munkahelyi kötelesség diktálta időbeosztása nélkül is nehéz. A hétvége igazi kihívás az önfegyelemnek.

Mivel este ünnepi vacsorára készültünk, számoltam a rizikóval és egész nap tartóztattam magam.

Reggeli: hagymás tojásrántotta 1 fej hagyma 4 tojás 1 szelet kenyér gazdagon felszámított adagjában, nem is tudtam megenni, így számolhatjuk 3 tojásos rántottának

Ebéd: két szelet bejgli, egy mákos, egy diós

Eztán kibírtam vacsoráig, amit egyszerűsítve úgy összegeznék, hogy vörös kaviár palacsintában és királyrák fokhagyma ágyon. Igen, flancos ünnepi vacsora volt, de hát az ember egyetlen édesanyja csak egyszer ötven éves az életben :)

Folyadékbevitellel nem voltam ma jó, egy főzött kávéval együtt számolva lehetett meg egy liter az egész nap. Otthon egyszerűen nem tudok inni, ezen még javítani kell.

A napi mozgás is kimerült az előkészületekben. Elkezdtem ugyan legyűrni Bíró Ica 45 perces dirigálását, de 15 perc után kénytelen voltam feladni, mivel korábban jöttek a vendégek.

A hétvége a fogyókúrák végzete.

A bejegyzés trackback címe:

https://parasztdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr652571907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása