1.hét / 3.nap

 2011.01.05. 23:37

58,2kg!!! Bíró Ica legyőzte a sajtos nachost!

Node amint azt előre gondoltam, minden csoda három napig tart. Az első kilóban mérhető siker feletti örömömet egy igencsak nehezen átvészelt nap követte drámai végjátékkal.

Reggel még nem volt gond. Nagy örömömben, hogy immár egy egész kilóval kevesebb vagyok, elégedetten csomagoltam a minimalizált adagokat. A lelkesedés ereje azonban délig sem tartott. Akárhogy ittam a teámat, a kávémat, nem segített, korgott a gyomrom valami étkezéseken kívüli falatkáért, megtámadtam hát a harmadik szezámszeletet, azzal munkaidő végéig leráztam magamról a kísértés éhező fogait.

Aztán jött az este. Gondoltam megjutalmazom magam, amiért ilyen jól helytálltam addig, vacsorára tejbegrízt főztem - mert ugye műzlit paraszt sosem evett. Jólesett és addig nem is volt gond, míg át nem mentünk barátainkhoz látogatóba. Elbuktam. Túlettem magam, és nem mentség, hogy próbáltam diétához illően választani a vacsora fogásokat. Most pedig bűntudatom van és félek a mérlegre állni. Íme, amilyen gyors az eredmény, olyan gyors a bukás.

Lássuk, mit ettem ma:

Reggel: másfél szelet félbarna kenyér vajazva, kolbász és paprika szeletekkel bolondítva

Tízórai: egy szelet szezámmagos grillázs szelet

Ebéd: kis adag (két csapott merőkanál) szilveszteri lencsefőzelék tejföllel, fél szelet félbarna kenyér

Vacsora (hjaj): gyerekadag tejbegríz kakaóval hintve, málnalekvárral díszítve

+ egy merőkanál paradicsomleves kukoricával megbolondítva

+ kb egy hagyományos zacskó ropinak megfelelő sós rágcsa

Innivalóból azt hiszem ma nem tudtam teljesíteni a minimumot, tegnap jobban sikerült. Viszont nekem legyen, hogy főzött zöldteát ittam kb 1 litert és két kávét, tehát nem is rossz.

Vegyes nap volt és most van az a nehéz holtpont, amit minden fogyókúránál le kell győzni. Mára nincs mit tenni, holnap folytatjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://parasztdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr172564341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása